maandag 28 januari 2008

ze waren mooi


ze waren zo mooi en hebben het toch redelijk lang uitgehouden op het terrasje maar inmiddels hebben ze toch allemaal een mooi plekje gevonden op de composthoop alwaar ze zich misschien wel uit zullen zaaien, dit jaar ga ik geen siercalabassen meer zaaien maar in plaats daarvan melone giallo da inverno nu weet ik niet waar dat inverno voor staat, ik ken het woord alleen met een F en dan zal het als heet bedoeld worden maar een hete meloen heb ik nog nooit gegeten, en op het plaatje zijn ze geel, affein we zullen het wel zien.

1 reacties:

Berend Peter zei

Ik doe maar een gok, maar ik denk dat inverno slaat op winter/bewaren, een goede bewaar meloen dus! Maar dan moet hij wel goed rijp worden, hopen op zon dus!En wat de rest betreft heb je straks een tuin vol kalebassen!