donderdag 10 januari 2008

heineken tapvat


heineken, ik zie het zowat ale een persoonlijke vriend, ooit heb ik met freddy een biertje gedronken, maar wat ik vandaag meemaak vind ik ronduit schandalig!
met de kerst kreeg ik van mijn grote vriend Quincy, hij is zowat twee meter, een heineken tapvat waarvan we gezellig hebben genoten, vandaag ging ik boodschappen doen en nam lege flessen en het tapvat mee, ik stop dat vat in de flessen/kratten automaat maar krijg hem net zo hard weer terug, ik denk foutje dus vragen, blijkt er geenstatiegeld op te zitten????????????
ik heb zelf een beertender en de kunststof vaatjes zijn terecht belast met 5 euro statiegeld, ik dacht zo'n mooi aluminium zal toch ook wel statiegeld hebben maar nee je mag hem gewoon wegdonderen.
belachelijk vind ik dat, ik ga er zelf nooit een halen, wat een vervuiling.

6 reacties:

Berend Peter zei

SCHANDALIG!!!!! (Kuikenhok?)

Ik blijf bij mijn Beugel Grolsch'jes!
Bevalt mij nog steeds.

rob hogen esch zei

Je kan het altijd nog bij de aluminium boer inleveren misschien leverd dat nog wat op.

Anoniem zei

Is dit niet iets om Heineken over te benaderen?

jan zei

juist omdat het zo hergebruiksvriendelijk is zou er statiegeld op moeten, dan verdwijnt het niet in de natuur, ik bedoel 5 euro flikker je niet zomaar in de bosjes
en inderdaad rob als ik er een honderd zou hebben levert het bij de aluboer vast wel wat op.
freddy is dood sista, haha

Anoniem zei

Freddy mag dan dood wezen, maar het concern is meer dan springlevend. Ze zijn vast gevoelig voor het argument dat ze milieu-vervuilend bezig zijn. En dat het anders kan. Mail ze.

jan zei

lieve sista, je hebt natuurlijk gelijk, het zal alleen vechten tegen de bierkaai zijn en daar heb ik ff geen zin in, ik wilde het gewoon even kwijt en onder de aandacht brengen bij gebruikers