dinsdag 22 januari 2008

vogelhuisje van de timberman














even wezen buurten bij de timberman,zie link naar berend peter blogspot, die heeft weer een nieuwe voorraad vogelhuisjes gemaakt.
heb er vorig jaar eentje gekregen en opgehangen.
http://berendpeter.blogspot.com/














al snel werd het bewoond, helaas zijn de koolmeesjes heel schuw en blijven ze niet zitten, de poep overigens wel.
hoeveel jongen zijn uitgevlogen weet ik niet maar hoorde wel als ik voorbij liep een hoop gepiep van meerdere jongen.














deze heeft het helaas niet gehaald maar er zullen er toch wel weer een paar uitgevlogen zijn.
kan bijna niet wachten op het nieuwe seizoen, ben vandaag met het mooie weer lekker ff in de tuin aan de gang gegaan.

3 reacties:

Anoniem zei

hey ouwe,
mooi geworden hoor je achtergrond.
ik spreek je nog over het vissen
ga zo door ik zie dat er plezier in hebt ouwe

groetjes koen

Berend Peter zei

Ben het eens met Koen, het ziet er prachtig uit, veel beter dan dat rare 'behangetje' van het begin. Als je nog een kastje kan gebruiken hoor ik het wel.

jan zei

nou timberman dar sla ik niet af zo'n huisje, plek genoeg en vogeltjes ook