woensdag 30 januari 2008

andijvie attack

5 reacties:

Anoniem zei

Er waren gisteren (woensdag) al een paar reacties op dit stukje. Per ongeluk gewist?

jan zei

nee sista, niet per ongeluk, heb er speciaal voor jou muziek bij gezet en toen had ik opeens twee andijvie attacks, dus de eerste weggehaald.
had je mijn reaktie wel gelezen??

Anoniem zei

Goed, zeg, die muziek! Ik had je reactie al wel gelezen, meen ik. Waarom gaan de reacties ook weg als je het filmpje verandert? Beetje zonde.

jan zei

ik wilde inderdaad alleen de muziek bijzetten maar er werd niets vervangen in de eerste versie, wel een nieuwe aangemaakt en om ze allebij te laten staan is wat overdreven dus helaas weg reacties.de bijgevoegde muziek is een standaard muziekje maar past wel toch, moet nog even uitvogelen hoe eigen muziek er bij te krijgen!

Anoniem zei

Muziek past prima. Vogel maar lekker!