woensdag 9 januari 2008

kippenhok

goed idee dacht ik, kippetjes

eerst een hokkie bouwen anders moet ik eieren gaan zoeken en dat doe ik zelfs met pasen al niet meer.
toen wist ik nog niet dat dat nog wel even zou duren, die eieren bedoel ik

in het schuurtje alvast wat latten in de groene tjet dan rot het niet zo snel




wat paaltjes in de grond
even net doen alsof het allemaal waterpas staat, wat gaas er tegenaan, een nacht/leghok timmeren van wat gesloopte witte kasten uit de slaapkamer aan de buitenkant groen getjet en van binnen mooi wit gelaten, schijnt te helpen tegen ziektes enzo






een paar raampjes erin voor de meiden



ze kunnen komen




hoewel het hok toch eerst even door de keuring heen moet van oppertimmerman rob

jaja denkt ie, dat ziet er wel redelijk uit
en nu ff kippies regelen dacht ik
word vervolgt.













0 reacties: