woensdag 16 januari 2008

AJAX UITGEBEKERD, OLALA

ben niet echt een voetbalfanaat maar heb ajax toch altijd een warm hart toegedragen het gebeurd niet vaak dat ik er echt voor ga zitten maar vandaag dacht ik ff kijken kan ik weer met cohen meelullen.
tot mijn stomme verbazing zag ik ene leurling en consorten ons ajax een lesje leren waar de heren het even mee kunnen doen.
edgar davids sparen want er komen nog zware wedstrijden?
hoezo zwaar, zwaar onderschat zou ik zeggen, tot en met 3-1 probeerde ik ajax nog een kans te gunnen maar dat die soares, "ondanks dat ie scoort" dombo nadoet, gaat wel erg ver, ik geef het op, dit word niks meer, sorry cohen.
ik denk dat ajax op dit moment zelfs moeite zou hebben met de ijsselmeervogels.

ik wil niemand de schuld geven maar het is te triest voor woorden, toch????

3 reacties:

Berend Peter zei

Er zijn nog maar weinig sporten waar ik met plezier naar kijk, het voetbal heb ik al lang geleden links laten liggen en kan nu helemaal de pot op sinds bekend is geworden dat ook hier uitslagen gekocht worden!

jan zei

gelukkig begint de f1 weer in maart

Anoniem zei

ajax mijn liefde ook als ze verliezen