maandag 14 januari 2008

CRISTO 1985

1985, broerlief belt op en vraagt ga je mee werk van CRISTO bekijken in parijs,zo gezegd zo gedaan
ik had nog nooit van CRISTO gehoord maar was wel nieuwsgierig wat er zo mooi was om daar even voor naar parijs op en neer te rijden.

daar aangekomen was het me meteen duidelijk, imposant zoon ingepakte brug,de pont neuf maar of het nu echt kunst is laat ik in het midden.
het was een geweldige dag die maar 1 diepte punt kende en dat was het bordje patat met salade en een biertje, letwel 1 bordje patat en 1 bakje salade+twee bier voor twee personen a raison van om en nabij 80 gulden, nou ja parijs is duur dat weet ik wel maar zelfs de Fransen die naast ons op het smalle stoepje zaten spraken er schande van.
verder een heel geslaagde dag

2 reacties:

Berend Peter zei

Tja dat was een kort maar krachtig uitstapje en zeer de moeite waard.Ik kende deze foto's niet, weet ook niet waar de mijne gebleven zijn. 10 jaar later ben ik ook naar het ingepakte Reichstag gebouw in Berlijn geweest. Ik zal daar op mijn blog op terug komen.

jan zei

heb er nog wel een paar, kan ik je wel mailen.ook een paar waar jij goed opstaat.
doen????meot wel weer ff de doos doorspitten