zaterdag 26 januari 2008

speciaal voor BP


van BP kreeg ik de vraag wie is ed stoop, nou ed is een tv presentator van een vis programma en is een man die net als ik graag met spinners en ander wat tegenwoordig ouderwets aas is vist, waar hij dan net als ik ook vaak mee vangt, hij ligt bij een aantal vissers niet goed in de markt maar dat komt waarschijnlijk omdat hij toch wel een beetje afgunstig word bekeken, we zouden natuurlijk allemaal wel op al die mooie stekken willen vissen en er nog voor betaald worden ook.
dus eigenlijk vind ik het niet erg om ed stoop genoemd te worden hahah, tot zover ed.

3 reacties:

Berend Peter zei

Dat is toch niet die man die al jaren, met z'n voeten in het zelfde beekje dat ultra korte werphengelje demonstreert?

jan zei

niet dat ik weet maar er word wel veel herhaald, soms tot vermoeiens aan toe.

Anoniem zei

jan is de tweeling broer van ed stoop hahahha