zaterdag 26 januari 2008

ik ben een ferrari fan


ik ben al zo'n 40 jaar Formule1 fan, en dan speciaal Ferrari fan, wat ik toch de meest tot de verbeelding sprekende auto vind en vond, zeg nou zelf! het is toch een schoonheid!!

op 16 maart aanstaande word de eerste race van het seizoen weer gereden op Albert Park in Melbourne, Australiƫ alwaar de meeste coureurs wat mij betreft alleen de achterkant van de Ferrari, die overigens nog niet de 2008 auto zal zijn, zullen zien.

met Massa hierboven als sterke tweede man, wat van mij ook net zo goed eerste man zou kunnen zijn, en Kimi Raikkonen heeft Ferrari vorig jaar 3+6=9 overwinningen behaald en de titel.
ook dit jaar maken ze natuurlijk weer een hele goeie kans en mag het van mij Felipe Massa worden.
Natuurlijk moeten we de tegenstanders niet onderschatten, Mercedes was vorig jaar met 8 overwinningen en bij de coureurs een gedeelde tweede plaats van de twee Mercedes heren Hamilton&Alonso 109 punten erg sterk en met grote kansen voor nieuwkomer Hamilton is het oppassen geblazen, winnaar Raikkonen scoorde 110 punten en derde/vierde Massa 94 punten.

het was spannend en misschien dit jaar nog spannender en kunnen wat meer teams in de buurt blijven, het blijft tenslotte een sport en moge de beste winnen!!

6 reacties:

Berend Peter zei

Als ze maar niet alleen rondjes achter elkaar aan blijven rijden, maar spanning laten zien met veel inhalen en knallers!
De Sista heeft het(tuin en kippen) over een duizelingwekkend effect. Slaat dat op de verschuivende tekst of de foto die ik niet zie?

jan zei

ik zie geen verschuivende tekst maar de sista vind dat faden enzo te druk

Berend Peter zei

Als ik naar beneden scrol schuiven de tekst en foto's als een transparante film over de stilstaande bliksemschicht. Als je dat met faden bedoelt begrijp ik de Sista. Overigens zie ik nog steeds niets staan onder de kop 'tuin kippen..

jan zei

nee het gaat over de slideshow hierboven, moet misschien even laden.
het is de bedoeling dat je de bliksem blijft zien, maar helemaal transparant zijn de foto's en de tekst niet als het goed is.

Berend Peter zei

Ja dat zal wel aan de Mac liggen dan! Geen slideshow tw zien!

jan zei

dat is vreemd want de vorige slideshows zag je wel, zie vistelling en vijver