vrijdag 18 januari 2008

de visvrienden

vandaag kreeg ik een mailtje van visvriend koen, hij was met vv danny wezen snoeken, let wel zonder mij, hoe halen ze het in hun hoofd.
daarom hier twee wat oudere foto's van de heren met snoeken die ik heb gevangen, want ze hebben vandaag geen foto's gemaakt.
hieronder de mail van koen.

danny en ik hebben vandaag ff gevist danny begon de dag met een hele vette 80cm snoek
daarna ik eeen wereldse baars van 37cm en hij was ook heel hoog wel 12 cm
toen ving danny nog een mooie van 63 cm snoek en ik nog een baars van 32cm
en ik sloot de dag af bij het wortelveld met een modder vette van 83cm snoek.

koen bedankt voor je verhaal!

4 reacties:

Anoniem zei

Mooi verhaal maar eerst zien dan geloven!

Anoniem zei

hier een mailtje van een van de schuldige die jan thuis liet zitten haha
was een leuk visdagje gister op aparte plekken mooie vissen gevangen.
vooral die groote baars was wel heel apart in zo een klein slootje.
leuke site jan ga zo door
groetjes koen.

Berend Peter zei

Hier in De Put zijn ze ook druk doende met snoeken zo nu en dan zie je ze driftig te keer gaan en hoor je wonderlijke kreten! Ook 's-nachts staan er camouflage tentjes en hengels met electronische verklikkers, maar dat zal wel niets met snoeken te maken hebben.

Anoniem zei

timberman die tentjes zijn vissers die op karper vissen