vrijdag 11 januari 2008

vijver

5 reacties:

Berend Peter zei

Leuk, zo'n presentatie. Kan je veel laten zien! Deze kende ik niet.

jan zei

ben maar weer met photobucket aan de gang gegaan, kreeg het niet voor elkaar om foto.s te uploaden naar flikcr????????
misschien kan timberman even zijn skype aanzetten als je dat nog hebt tenminste dan kan ik ff online proberen te flickeren

Anoniem zei

Super! Ik word er een beetje duizelig van, maar dat zal wel de kniesoor in mij xijn. Gelukt, dus! Hartstikke goed.

jan zei

ja ik vind het zelf ook wel heftig, ga ff bij photobucket kijken of ik een rustiger slideshow kan maken, overgens wel grappig dat het lijkt alsof het water beweegt.

Berend Peter zei

Sorry ik heb geen Skype meer, zal het opnieuw binnen moeten halen, maar heb daar eigenlijk geen behoefte aan.
Vallen de appeltjes nu al uit de boom?