vrijdag 17 juni 2011

puk komt logeren

het zat eigenlijk al een tijdje in het verschiet en nu is het dan zover, onze PUK komt voor onbepaalde tijd logeren en via dit blog heet ik hem van harte welkom.



hij is er nu zo'n anderhalf uur en heeft gegeten gedronken veel gebabbeld en de boel verkent



en met ik dit schrijf heeft ie al een favorite plek gevonden, achter het gordijn in de slaapkamer voor het raam, goed uitzicht op de vogeltjes die helaas een rover in hun gebied krijgen maar ik zal mijn best doen om ze te beschermenal zal dat met pukkemans niet makkelijk zijn



al met al denk ik dat ik hem hooguit drie dagen binnen kan houden en zo te zien vind ie het allemaal wel best, het is een lief beest.

2 reacties:

de sista zei

Leuk! Hoe ga je hem aan de kippen laten wennen?

jan zei

hahah probleempje, ik denk dat de kippen eerder aan hem moeten wennen, hou hem nog twee dagen binnen,hoop ik, maandag komen amy en bobbie en dan is het stel weer kompleet en kunnen ze met z'n allen in de tuin ravotten