woensdag 22 juni 2011

missie geslaagd

het moment van de waarheid was daar, cameraatje opgesteld, naar de pomp gelopen (hahhaha)de stekker erin en pompen maar, spannend, het water komt en doet wat ik verwachtte, zou misschien nog iets meer over de marmeren steen kunnen lopen maar voorlopig ben ik tevreden, het loopt als een tirelier en het nu veel ruimere grindbed onder inhet riviertje doet zijn werk, ik had al een opmerking gekregen dat het water te diep zou zijn voor de musjes om te poedelen maar niets is minder waar, diegene wist niet dat er een dikke laag grind in kwam, nu hebben de vogels juist meer ruimte om te badderen.
de video is niet best van kwaliteit maar laat welgoed zien hoe het water bezit neemt van het stuwmeertje, helaas is het op de foto's wat minder goed te zien, dus sorry ipad gebruikers u zult het met de foto's moeten doen.




het leuke van stromend water is natuurlijk het rustgevende geklater en zelfs nu ik achter de pc zit, helemaal achter in mijn huis, hoor ik het gekletter, kortom missie geslaagd.



4 reacties:

de sista zei

Heb er speciaal de computer voor aangezet, en het was de moeite waard. Eerst dacht ik: "Nou, komt er nog wat?!" en ja hoor! Erg leuk gezicht.

Ik moet piesen van dat gekabbel, niet erg rustgevend ;-)

jan zei

heb ik gelukkig geen last van

Berend Peter zei

Ik heb alle vertrouwen in jouw waterstroompjes, maar je vertelt niets over dat uitzonderlijke voederhuisje! Zit er een VELUX raam in?

jan zei

nee dat is zo.n tuinlampje op lichtcel, gaat automatisch aan en uit, geeft niet veel licht maar als het aangaat zijn de meeste vogels al aan het slapen dus die hebben er niets aan maar het is een leuk schemerlampje en in het gras vind ik die dingen toch niets, wel het kappie verweiderd en simpelweg met de gatenzaag een gaatje gemaakt past precies en kost niets