zondag 26 juni 2011

hittegolf en een gek

gisteren was het mottig rot weer, vannacht werd het zwoel, vandaag is het een hittegolf die als een hete deken over je heen valt als je de tuin in stapt.
maar toch moet ik toegeven aan het tuinvirus wat net als de visvirus moeilijk te bedwingen is, ofwel wat in de kop zit zit niet in de kont, alleen een gek zou met dit weer vrijwillig op zijn knietjes het stenen paadje gaan rooien, ik ben zo'n gek maar doe het met een meterje tegelijk om daarna even een glaasje melk te drinken en af te koelen, net als puk die regelmatig even naar binnen gaat, alleen boutermans blijft op zijn plek om het werk te overzien, gelukkig heeft ie er wel bouwvakkers muziek bij van de buren, ja af en toe vergeet ik dat ik gewoon in een flat woon.

1 reacties:

de sista zei

Knettergek maar leuk gek! En het is allemaal voor het goede doel. Geinig, die knalgele kruiwagen, dat had ik al eens eerder willen zeggen.