zaterdag 18 juni 2011

overvloed aan frambozen

een jaar of vier geleden kocht ik in het tuincentrum 1 potje met een ielig framboosje, nu vier jaar later staat mijn hele tuin vol met frambosen en kan ik er niet tegenop plukken, gelukkig heb ik buren en vrienden en kinderen in de buurt die graag een framboosje meƫeten anders kom ik er niet vanaf



aangestoken door een bufie besloot ik gisteravond voor het eerst van mijn leven een kwarktaart te maken, uiteraard met frambosen, twee tellen geleden kwam zoon rob binnen dus ik zal hem zo maar een stuk geven en zelf natuurlijk ook ff proeven.



en hij is lekkerrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

3 reacties:

de sista zei

En, hoe smaakte de taart?

jan zei

zie toegevoegde foto met cmmentaar

Berend Peter zei

Een taart heb ik ook nog nooit gemaakt geloof ik, maar sap des te meer! L.doet veel frambozen op de plaat in de vriezer voor later, en vers krijg ik ze als toetje op de room of yoghurt. Heb net twee liter zwartebessensap gemaakt met de stoomextractor.