zaterdag 10 mei 2008

10 mei

5 reacties:

Anoniem zei

Even kijken.......
Ik zie geen tekst...?
Geen foto...?
Het is niet je verjaardag (want dat was 12 maart) maar er is vast iets anders belangrijks dat ik niet weet...
OF.. de tekst is weggevallen!

Anoniem zei

Op deze tiende mei zou de vader van Jan 90 jaar zijn geworden. Het is ook de dag dat de Duisters Nederland binnen vielen, in '45. Maar er is vast iets weggevallen.

jan zei

nee dames niets weggevallen, dit was de bedoeling, even stilstaan bij deze dag, precies die twee dingen wat de Sista schrijft

Anoniem zei

Subtiel, Jan!

Berend Peter zei

Het was even zoeken maar ik heb het gevonden, zag wel het commentaar maar niet de post.
Ook ik heb een moment gedacht maar niet herdacht en voor mij komt er een derde bij; niet alleen de jaardag van mijn vader en het begin van de oorlog ,maar ook de geboortedag van de vader van mijn vrouw. Archibald Gordon bogle, geboren 1915/