zaterdag 16 februari 2008

rommelig weekje & valentijnsdag

afgelopen week was een rommelig weekje te noemen, weinig productief geweest met de handjes en het blog, des te meer met het mondje, vermoeiend dus.

MAAAAAARRR een heel bijzondere valentijns dag waarop "normaal" gesproken geliefden elkaar een attentie geven of zo, in mijn geval werd ik verwend door L & broerlief met een paar prachtige vogelhuisjes en een kist met mooie bolletjes waarvoor ik een aantal mooie plekjes zal bedenken en of maken.

hieronder de schitterende bloem die volgens mij uit die bolletjes moet komen.
misschien wel een andere kleur of verschillende, ik weet niet waar L me mee verrast heeft maar ik ben er erg blij mee, zo ook met de vogelhuisjes,
thanks a million

de kippen vonden volgens mij valentijnsdag ook een mooie dag mij te verwennen met wel 5 eitjes een record tot dusver, bedankt dames.
en nog was het nog niet gedaan, des avonds bracht visvriend koen een bezoekje en bracht een paar mooie boeken mee over kippetjes waar ik al een heleboel nuttige informatie heb uitgehaald!
koen bedankt toppertje

toch een bijzonder weekje geworden en nu maar snel aan het werk al vriest het wel een beetje, misschien is maandag beter.


3 reacties:

Berend Peter zei

Wacht maar tot maandag, maar laat de kipjes doorgaan! Ik ben blij voor je dat ze eindelijk wat opleveren in plaats van alleen maar opvreten! Waar is Rob z'n blog gebleven?

Anoniem zei

ja kippies gaan steeds beter.
rob heeft er ff geen zin an, weet niet goed wat of zo

jan

rob hogen esch zei

heb een nieuw blog moet er alleen nog een doel voor hebben.