woensdag 27 februari 2008

barneveld en een daggie vissen

gistermiddag kwam vv danny even een paar eitjes scoren en even gezellig bijbabbelen, we hadden ook al een paar weekjes niet meer samen gevist, dus van het ei naar de kip en dan door naar de vogeltjes die danny kweekt en de afspraak om vandaag te gaan vissen ligt voor de hand, het seizoen sluit immers deze week voor snoek en die kans moeten we nog even grijpen, dus vanochtend koffie en wat te eten gemaakt en onderweg, eerst even naar barneveld, danny wil graag even kijken op de wekelijkse vogeltjes markt waar hij wel vaker komt, even neuzen om te kijken of er nog wat bijzonders tussen zit, en geloof me hij heeft er echt een neus voor, althans het is een fraai exemplaar hahha, maar een leuke markt die volgens danny niet alles liet zien wat hij daar gewend is, er waren een paar hem bekende handelaren niet, maar wel drie keer zo veel publiek, vakantie tijd of zo.
helaas heb ik van dit hele gebeuren geen fotoregistratie gemaakt, daar ik natuurlijk het cameraatje in de auto heb laten liggen die wegens de drukte toch een aantal straten verder geparkeerd stond, hiervoor mijn excuses, maar het was leuk en niet alleen dat , ik heb er ook een paar klompschoenen gekocht voor in de tuin.

en dat werd tijd, een jaar of wat geleden kreeg ik van mijn dochter een paar zomerschoenen, die na dat ik ze als nette schoenen heb gedragen hier in mijn tuin al twee jaar dienst doen als instappertjes en zodanig al versleten zijn dat als het gras nat is mijn voeten dat ook worden, kortom echt totaallos.

morgen ochtend het verdere verslag van deze dag die nog wel wat in petto had, dus!
welterusten

1 reacties:

Anoniem zei

Zo hoort dat: een cliffhanger! Ben benieuwd hoe het verder gaat.