vrijdag 8 februari 2008

bamboe gescoort

vanochtend werd ik gebeld door een oude kennis berthold, we hebben het van de winter over bamboe gehad, hij heeft een mooie in de tuin of ik er ook een stukkie van wil, nou ik wel en ik heb de kruiwagen en spa en greep gepakt en ben naar hem toegelopen, hij woont een paar honderd meter bij mij vandaan dus dat lijkt erger dan het is.

schitterend die bamboe, ben er erg blij mee en het maakt de tuin meteen weer een stukje avontuurlijker.

heb er meteen een leuk plekkie voor, ik plant de twee grootste, de twee anderen gaan naar elva alwaar ik van de week ook nog een hele mooie pluimgras kan ophalen, het hoeft allemaal niets te kosten op deze manier, stekken, scheuren en ruilen is het mooiste wat er is toch??
maar genoeg geluld, ik ga weer ff verder met planten.

2 reacties:

rob hogen esch zei

leuk bamboe wil ik ook in mijn tuin en is ook wel wat voor het dak van het chineese gebouw

jan zei

begin je nu toch tuin kriebels te krijgen rob?