zaterdag 9 februari 2008

het kriebelt niet alleen, het is ook scherp

nee echt die tuinkriebels zijn leuk maar dat scherpe gras is link.

vanmiddag even bij elva de bamboe geplant en het pluimgras gerooid.

het is verdomde scherp em maakt venijnige wondjes en eigenwijs als ik ben ben niet aantrekken die handschoenen, ze liggen in de kruiwagen notabene.

om de aarde er goed onder tegen de wortels te kunnen stampen heb ik het gras opgebonden, ik laat het ook even zo staan tot het aangeslagen is en dan met misschien een hek van gaas erachter "anders hebben mijn buren er last van op het paadje er vlak achter" los gooien en fatsoeneren.

4 reacties:

Anoniem zei

Ongelooflijk hoe scherp zoiets kan zijn. Maar met dit lenteweer is het leed snel vergeten, neem ik aan. Ideaal om te tuinieren.

Berend Peter zei

Tja dat is net als met een stofmasker, je hebt het wel maar gebruikt het nooit.

jan zei

heerlijk om buiten te rommelen toch en ach die paar sneedjes, het word straks vast erg mooi.
die handschoenen had ik klaargelegd omdat ik wist dat het scherp zou zijn maar het werkt gewoon niet lekker, je moet voelen wat je doet!

Anoniem zei

Het is net vrijen.