vrijdag 6 juni 2008

de tuin 5 juni 2008

7 reacties:

Anoniem zei

Wat een oerwoud! En wat een geinige presentatie. Waarmee doe je dat?

Berend Peter zei

Ziet er leuk uit! In Firefox opent hij alleen in dat venster van Photobucket, in safari ook maar ook in jouw zwart wat veel mooier is.

jan zei

ik maak het in Photobucket sista en maak er daar een slide show van die je dan direct naar blogger kan sturen, en ik heb gemerkt dat het blog er bij verschillende mensen en systemen anders uitziet, bijv met breedbeeld ook erg mooi, dat heb jij toch ook timberman?

Anoniem zei

Ja, een fraaie slideshow, bij die close-ups waan je je in de tijd van de Dino's :-) ik heb 'm gisteren ook in verschillende browsers bekeken (waarbij ik me realiseerde dat een Mac uit 2000 anno nu best zwaar staat te hijgen :-) als ik nu eens van de tandarts verlost ben, is het éérste wat ik doe voor een snellere sparen ;-))

Anoniem zei

Bij mij (Windows) ziet het er in Firefox en Safari hetzelfde uit: opgenomen in de zwarte achtergrond. In IE7 doet ie het bij mij helemaal niet. Tureluurs word je van die verschillen in browsers!

jan zei

ik begrijp al dat gedoe met die browsers niet, ik gebruik zelf

Internet Explorer 7.0
Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 5.1; .NET CLR 1.1.4322)

misschien brengt dit wat duidelijkheid voor de browser deskundigen

Anoniem zei

Lieve Jan, je hebt daar van een nogal steriel aandoend stukje grond een ware paradijs geschapen! Met liefde en aandacht voor detail ingericht en geplant, met liefde gefotografeerd en er tenslotte een echt 'biologerende' slide show van gemaakt. Het is indrukwekkend wat er in een beperkte ruimte te bereiken valt als je maar bezield bezig bent. Pet af!
L.