zondag 30 maart 2008

pasen / zomertijd 1

nog geen week geleden sneeuwde het onverwacht en leek het wel op de kerst die we altijd graag hebben,gisteren lekker weer om een schutting te plaatsen, zie "als van deze dag " vandaag gaat de zomertijd weer in en regent het pijpenstelen dus geen schutting weer maar niet ge treurt genoeg te doen. afgelopen week kreeg ik een paar maal een reiger op bezoek en dacht ik even dat alle vissen opgegeten waren maar gelukkig zag ik dat er nog een heleboel in de vijver zitten, ze zijn met z'n allen naar het diepste punt verhuisd, slimmerds. gisteren keek ik nog even in de vijver en zag een dooie kikker op de bodem liggen, althans dat dacht ik maar al snel kwam ik erachter dat dat niet het geval was maar eerder een gevalletje pure wellust, het waren twee kikkers innig verstrengelt en zeker niet dood, dus zal er eerdaags wel kikkerdril in de vijver te vinden zijn waarover later meer.

0 reacties: