zaterdag 28 mei 2011

roversbende

dit zie je als visser toch niet graag, zo'n bende rovers, elk jaar komen ze in grote aantallen de gracht leegroven deze aalscholvers, ze blijven nooit lang behalve de buurt rover, een enkele aalscholver die achterblijft en dit als zijn visgebied in bezit neemt



ik ga hier dan ook niet vissen vandaag dus op naar het park en hopen dat het droog blijft



wat is het toch een mooi park



schitterend om hier te vissen



en om je heen te kijken en te genieten



en ook al vang je niets het is een genot al zou je dat aan mijn kop te zien niet denken, maar niets is minder waar ik ben gewoon geconsentreerd hahahah



en dit is het resultaat



en dan maar weer genietennnnnnn



en genieten



en nog een dikke zeelt



en nog meer genieten



heb een slide show gemaakt maar die wilde niet uploaden



dan maar zo, en het bleef nog droog ook

2 reacties:

Berend Peter zei

Heerlijk om te zien dat jij zo kan genieten van iets waar ik totaal niet om geef, de rust en het geduld niet voor heb. Toen ik vanmorgen naar onze steiger liep zat er een jonge kraai op de leuning van de plank. Hij bleef zitten toen ik dichterbij kwam, maar vloog weg voordat ik hem kon pakken. En wat doet dat onervaren jong: het landt op het water en wordt meteen aangevallen door een Meerkoet. Het beestje kwam mijn kant op en met behulp van een tak kreeg ik 'm op het droge, maar het mocht niet baten.
Het voorval verklaarde wel de vondst een paar maanden terug van een in de nek beschadigde kraai drijvend in het water!

de sista zei

Super, Jan! Mooie plaatjes en ook ik ben blij dat jij zo geniet en ons mee kan laten genieten.