zondag 15 mei 2011

mooi weer en veel vis 14 mei 11

gisterochtend weer even lekker gevist in het park met vv koen
we hebben meteen al een hoop leven, het water is rustig maar dat is schijn
al snel vangt koen een brasem en niet veel later een zeelt, ik loop al meteen weer achter
dan ben ik ook aan de beurt en vang een joekel van een zeelt
en alweer niet te lang daarna weer een prachtige aanbeet, een duik van jewelste en ik denk dat is weer een beste zeelt
maar nee deze keer is het een karper, eindelijk, we hebben er de laatste weken al een paar verspeelt maar deze weet ik te landen, een mooi niet al te groot exemplaar van nog geen 60 cm maar wel een vechter, schitterend.
we vangen nog een paar zeelten en gingen tevreden huiswaarts


6 reacties:

de sista zei

Wat leuk zo, die foto's! En gefeliciteerd met jullie vangst.

de sista zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
de sista zei

De techniek die je voor die fotoserie hebt gebruikt, is wel erg mooi, maar werkt helaas niet op de iPad. Daar krijg je helemaal geen doto's te zien.

jan zei

ja sista dat is jammer maar dat ligt aan je ipad, ik heb de fotoserie via fotobucket gemaakt en daar staat niet bij dat het op een ipad niet werkt, wel jammer dat je dan de DOTO'S niet kan zien hahhaha

de sista zei

Ik kan ze wel zien, hoor, maar niet op de iPad.

jan zei

dat had ik wel begrepen anders was je eerste reactie er niet geweest