zondag 3 juli 2011

help, smeltend marmer!!!!!!!!!!

nee het is niet waar, het stukkie steen waarvan ik dacht dat het marmer was is in een paar dagen kompleet weggesleten door het water, het restant ziet er uit als achtergebleven sneeuw



het was mijn watervalletje, alleen het stukje wat in het cement gegoten was is nog een beetje daar maar dat zal niet lang duren, het water zal ook het laatste stukje van wat het ook was opvreten, eerst dacht ik zoutsteen maar ik heb geproeft en dat is het niet, het zal wel een soort kalksteen zijn geweest, alleen vraag ik me af hoet het al die jaren in weer en wind heel is gebleven en niet opgelost.
moet nu wel op zoek naar een nieuwe platte steen voor het valletje, dit keer een hardere soort lijkt mij.

5 reacties:

de sista zei

Wat een mop, maar wel pech.

Berend Peter zei

Natuurlijk zou ik je graag willen kunnen vertellen wat voor materiaal het dan wel was, maar ik weet het niet! Ik ken geen spul dat zo snel verdwijnt anders dan idd zout!
Speksteen misschien, maar lost dat op in water?

Piet zei

Echt pech ja!

Kortingen

Piet zei

Echt pech ja!

Kortingen

de sista zei

Heb je al een oplossing gevonden?