dinsdag 1 juli 2008

mussenparadijs

7 reacties:

Anoniem zei

Wat leuk! Goed idee om te camera stil te houden en pas later uit te zoomen. Mooi rustig beeld. Weet je dat er in Amsterdam nauwelijks nog mussen zijn?

jan zei

camera is een groot woord, heb het gemaakt met een Olympus FE 200 die sandra van rob kreeg om te hobbieen en ik mocht hem van sandra even uittesten, geen gezicht op het statief maar wat een mogelijkheden met zo'n dingetje van nog geen twee cm dik en iets van 9x6 cm, prachtig 8mp en onnoemelijk veel mogelijkheden.

jan zei

o ja, hier zijn veel mussen maar in de grote steden zijn ze inderdaad niet veel meer te vinden omdat de nestmogelijkheden steeds meer weggenomen worden,denk aan gaas onder de pannen enzo.

jan zei

o en zet het geluid ook maar aan want zelfs dat zit er op

Anoniem zei

Het geluid staat bij mij altijd aan, anders hoor ik mijn mail niet binnenkomen! Ongelooflijk wat er allemaal met die kleine moderne toestellen kan. Soms een beetje té veel.

Berend Peter zei

Prachtig flimpie!

Anoniem zei

Wat zijn het toch een vrolijke snelle beestjes! Geen wonder dat ze al in het dichtwerk van Catullus en in de Bijbel voorkomen :-) Inderdaad, wat de Sista zegt over de grote steden, ik hoop dat de populatie weer toeneemt.. geen mussen meer.. dat kan toch niet..